Üldine tootegarantii

Aitäh, et valite LONASE!

Neid toodete kasutussoovitusi ja garantiiteeninduse üldtingimusi(edaspidi – Tingimused) kohaldatakse:

LONASE Muusikalise kollektsiooni vooditele.

Kolmevärvilise kollektsiooni madratsitele TYLA®, TYLA® PLIUS, HARMONIJA®, HARMONIJA® PLIUS, MŪZA®, MŪZA® PLIUS (edaspidi – Kolmevärvilise kollektsiooni madratsid).

Teistele LONASE toodetele (madratsitele, pealismadratsitele, patjadele, mööblile) ning LONAS HOME kodutekstiilitoodetele.

Head puhkust teile!

I. Garantiiperiood

1.1. Et magaksite rahulikult ja mugavalt, anname kõigile toodetele 2 (kahe) aastase garantii.

1.2. Samuti anname Kolmevärvilise kollektsiooni madratsitele 10 (kümne) aastase kaubandusliku garantii alates madratsi ostuhetkest. See kaubanduslik garantii ei kohaldu madratsikattele.

II. Garantii ei kehti

2.1. Garantii ei kehti toodetele järgmistel juhtudel:

2.2. Ostja ei esita garantiiteenindusse pöördudes toote ostu kinnitavat dokumenti (ostutšekki, arvet, maksekorraldust jms).

2.2.1. Toodet on kasutatud mitte otstarbekohaselt või pidamata kinni tootja soovitustest või toode on rikutud ostja, kolmandate isikute süül või keskkonnamõju tagajärgedel.

2.2.2. Toode on võetud lahti, seda on parandatud ilma tootja loata, samuti mistahes puuduste korral, mis on tekkinud seoses sisselõike, kriimustuse, põrutuse, määrimise, pealevalamise jms tagajärjel.

2.2.3. Toote loomuliku kulumise korral, kaasa arvatud kanga värvimuutus või ebaühtlus, lõtvus.

2.2.4. Kui tagastatav toode on ebasobivalt pakitud või on pakkimata. Toode peab olema pakitud nii, et see oleks transportimise ajal kaitstud määrdumise eest. Kui toote – voodi – on pannud kokku LONASE esindajad, kannavad tagastatavate ebakvaliteetsete toodete – voodite – lahtivõtmise eest hoolt LONASE esindajad.

2.2.5. Toode – voodi – on pandud kokku ebakvaliteetselt või mitte vastavalt tootjapoolsetele soovitustele, kui selle on pannud kokku mitte LONASE esindajad, või seda on hoitud mitte vastavalt tootjapoolsetele soovitustele.

2.2.6. Muudel LONAS.EE internetipoest, muude elektrooniliste sidevahendite teel ja salongidest ostetud kaupade ostu-müügi reeglites (edaspidi – Reeglid), mis on avaldatud ka aadressil https://www.lonas.ee/ostu-mueuegireeglid/, ja õigusaktides sätestatud juhtudel.

2.3. Garantii kehtib, kui garantiiperioodil näiteks hargneb lahti õmblus või ilmneb muid materjalide või tootmispraake. Kui on esitatud pretensioon ja toote defektid on tunnistatud garantii alla kuuluvateks, vahetab LONAS välja toote ebakvaliteetsed osad või terve toote teise samasuguse või väga sarnase toote vastu.

III. Toodete kasutamissoovitused

3.1. Tagage, et ruumides, kus tooteid hoidma hakatakse, oleks hea ventilatsioon ja optimaalne niiskustase.

3.2. Keelatud on toodetel hüppamine, sest nii võib kahjustada nende konstruktsiooni.

3.3. Sõrestikraamiga voodeid kasutage ainult koos sobivas suuruses madratsitega: sõrestikraamiga voodi raami suurus peab vastama madratsi suurusele.

3.4. Kui kasutamise ajal hakkab voodi konstruktsioon pikaajalise sõrestikkonstruktsiooni tõstmise tagajärjel kriuksuma, määrige sõrestikku vedela silikooni või muu läbipaistva rasvaga, pinguldage voodi kinnituspolte.

3.5. Madratseid soovitame asetada puitsõrestikele. Soovitame valida sõrestikke, mille lamellidevahelised vahed on 3–5 cm. Nii ei kahjusta te madratsi konstruktsiooni ja tagate hea õhuringluse. Madratseid ei tohi hoida monoliitsel puidust alusel ja metallsõrestikul – see võib kahjustada madratsi konstruktsiooni. Sellised voodipõhjad ei lase õhul vabalt ringelda, seepärast hakkab kogunema niiskus ja võib tekkida hallitus.

3.6. Selleks, et madrats kuluks ühtlaselt ja säilitaks kauem oma põhiomadusi, soovitame seda ümber pöörata ja tuulutada (vahetage madratsi külgesid, päise suunast jalgade suunas). Kui madrats on ainult ühepoolselt kasutatav, pöörake seda iga 2–3 kuu möödumisel. Madratsi kasutusjuhised on näidatud ära ka madratsi pealmisele osale õmmeldud etiketil.

3.7. Madratseid TYLA®, HARMONIJA®, MŪZA® soovitame inimestele kaaluga kuni 110 kg, madratseid TYLA® PLIUS, HARMONIJA® PLIUS ja MŪZA® PLIUS – kaaluga kuni 130 kg. Inimesed, kelle kehakaal on kõrgem, kui on näidatud soovituses, võivad samuti madratseid kasutada, kuid sellisel juhul neile garantii ei kehti.

3.8. Madratsid, pealismadratsid, viskoelastsed padjad ja muud sarnased tooted ei ole mõeldud pesemiseks. Pesta või muul viisil puhastada võib ainult nende katteid (vt katte hooldusetiketti).

3.9. Voodid ja muu mööbel (kapid, puhvid, öölauad) ei ole mõeldud pesemiseks. Toodete pindade puhastamiseks võib kasutada ainult keemilist puhastust või muud sarnast puhastusviisi. Ärge kasutage voodi või muu mööbli kangast osade puhastamiseks agressiivseid, keemilisi puhastusvahendeid. Soovitame kasutada kangamööbli jaoks mõeldud vahendeid või värvainevaba pesuseebi lahust.

3.10. Toodete või nende katete täpsed hooldusnõuded on esitatud toodete hooldusmärkidel – hooldusetikettidel, välja arvatud voodid ja muu mööbel (kapid, puhvid, öölauad), mida tuleb hooldada punktis 3.9. ettenähtud korras.

IV. Kasulik lisateave

4.1. Seoses tootmisprotsessis kasutatavate materjalide pehmusega võib toote pikkus ja laius erineda etiketil esitatud mõõtudest kuni 1,5 cm, kõrgus kuni 1 cm. See ei mõjuta kuidagi madratsi omadusi.

4.2. Toote kasutamisel kuni 15% (viisteist protsenti) võib muutuda selle pehmus. Selline muutus on tingitud materjalide füüsilistest omadustest.

4.3. Enamusel toodetest võib seoses nende materjalidega esineda spetsiifiline lõhn, kuid ruumide tuulutamisel see kaob aja jooksul. Tundlikuma haistmisega inimesed võivad uue toote lõhna ka kauem tunda. Kuid muretsemiseks ei ole põhjust – tootmisel kasutatakse vaid sertifitseeritud ja tervisele ohutuid materjale.

4.4. Kui olete ostnud voodi, on sellega kaasas ka põhjalik kokkupanemise juhend. Soovitame panna voodit kokku kahekesi.

4.5. Ebastandardsetes suurustes madratsid võivad olla liimitud mitmest osast, kuid see ei muuda toote füüsilisi omadusi.

4.6. Madratsi kõige tugevama surve all olevad kohad võivad muutuda nõgusaks. Kuni 10% (kümne protsendiline) madratsi kõrguse deformatsioon ei mõjuta selle omadusi.

4.7. 10 (kümne) aastane kaubanduslik garantii antakse Kolmevärvilise kollektsiooni madratsite materjalide füüsilistele omadustele ning mugavusele, kuid tuginedes hügieenispetsialistide soovitustele on madratsit soovitatav vahetada iga 7 (seitsme) aasta möödumisel.

V. LONASE madratsid on kohandatud teie mugavuseks:

5.1. Äravõetav kate. Madratsid on mugavad ja praktilised, neid on lihtne hooldada, sest katted on toodetud tõmblukuga ümber terve toote. Tõmbluku täielikul avamisel jaotub kate kaheks osaks, mida on palju lihtsam puhastada või pesta, kui harilikke katteid.

5.2. Sisemine kate. Spetsiaalsest L-Slip™ materjalist vooder on veniv sisemine kate, mis kergendab madratsilt väliskatte äravõtmist ja tagasipanemist, kui seda puhastada soovite. Sisemist katet ei tohi ära võtta, see on madratsi osa ja selle äravõtmisel muutub garantii kehtetuks.

VI. Testige Kolmevärvilise kollektsiooni madratsit 30 (kolmkümmend) ööd

6.1. Testige madratsit 30 (kolmkümmend) ööd alates selle saamisest. Kui madrats teile ei meeldi, on ebamugav – liiga kõva või liiga pehme, vahetame selle välja teise Kolmevärvilise kollektsiooni madratsi vastu.

6.2. Vahetame valitud madratsi välja, kui:

6.2.1. Taotlete kirjalikult madratsi väljavahetamist kauplemiskohas, kust selle ostsite: enne toote väljavahetamist võtke ühendust selle salongi töötajatega, kust madratsi ostsite, kui ostsite madratsi elektrooniliste sidevahendite (e-poest, telefoni või e-posti) teel, võtke ühendust telefoninumbril +372 6 682 261 või e-posti teel [email protected] ja kooskõlastage toote väljavahetamise tingimused.

6.2.2. Esitate ostudokumendid ja väljastatud madratsi 30 päevase testimise perioodi kinnitava sertifikaadi. Kui te ei ole seda sertifikaati saanud, ei ole teil madratsit testida võimalik.

6.2.3. Madrats ei ole toodetud vastavalt teie poolt esitatud kirjeldustele või individuaalsetele vajadustele (ebastandardsed mõõdud, ümbris, värv jne).

6.2.4. Madratsi kaitse- ja hügieeniline kangas ning tihend ei ole kahjustatud. 6.2.5. Madrats ei ole soetatud ekspositsioonilt.

6.2.6. Madrats ei ole ostetud odavamalt seoses defektidega, mille kohta olite eelnevalt teavitatud ja mis ei takista madratsi otstarbekohast kasutamist.

6.2.7. Madrats vastab hügieeninõuetele ja on puhas.

6.2.8. Madrats on tagastatav originaalpakendis.

6.3. Kui vahetatava toote hind tõuseb enne testimisperioodi lõppemist või vahetate toote kallima vastu, peate tasuma hinnavahe.

6.4. Madratsit saab uue vastu vahetada ainult üks kord.

VII. Kaebuste esitamine

7.1. Kaebusi defektse toote kohta saab esitada e-posti aadressil [email protected], telefoninumbril +372 6 682 261 või posti teel Tartu 11, Viljandi, Viljandimaa 71004, Eesti Vabariik.

7.2. Kaebusi esitatakse Tingimustes ja Reeglites ettenähtud korras.

7.3. Kaebuse saamisel kohustume võtma teiega ühendust 3 (kolme) tööpäeva jooksul ja vajadusel kooskõlastama toote ülevaatuse, mille käigus selgitame välja toote seisundi ja praagi tekkimise põhjused. Esitades kaebuse nõustute looma meile või meie esindajatele tingimused toote hindamiseks vastavalt Reeglites kehtestatud korrale.