Üldine tootegarantii
Täname, et Teie valik on LONAS!
Need toodete kasutamise soovitused ja garantiiteeninduse üldtingimused (edaspidi - Tingimused) kehtivad:
LONASE vooditele.
Kolmevärvilise kollektsiooni madratsitele TYLA®, TYLA® PLIUS, HARMONIJA®, HARMONIJA® PLIUS, MŪZA®, MŪZA® PLIUS (edaspidi – Kolmevärvilise kollektsiooni madratsid).
Teistele LONASE toodetele (madratsitele, kattemadratsitele, patjadele, mööblile) ja LONAS HOME kodutekstiilitoodetele.
Head puhkust Teile!
1. Garantii tähtaeg
1.1. Et uni oleks rahulik ja mõnus, pakume kõigile tootele kaheaastast garantiid.
1.2. Kolmevärvilise kollektsiooni madratsitele pakume ka kümneaastast kommertsgarantiid madratsi ostmise hetkest. See kommertsgarantii ei kehti madratsikattele.
2. Garantii mittekehtimine
2.1. Garantii ei kehti toodetele alljärgnevatel juhtudel:
2.1.1. Ostja ei esita garantiiavaldusega koos toote ostu kinnitavaid dokumente (tšekki, arvet, maksekorraldust jne).
2.1.2. Toodet on kasutatud mitteotstarbekohaselt või tootja soovitusi järgimata või toode sai kahjustada ostja, kolmandate isikute tegevuse või keskkonnategurite tõttu.
2.1.3. Toode on lahti võetud, remonditud ilma tootja nõusolekuta, samuti ilmnenud defektidele, mis on põhjustatud lõikest, kriimustusest, mõlkidest, määrimisest jne.
2.1.4. Toote loomuliku kulumise, sh värvimuutuse või ebatasasuse, kanga lõtvuse tõttu.
2.1.5. Kui tagastatav toode on valesti pakendatud või on üldse pakendamata. Toode peab olema pakitud nii, et see transportimise käigus ei määrduks. Kui toote – voodi – panid kokku LONASE esindajad, hoolitsevad LONASE esindajad mittekvaliteetsete tagastatavate toodete – voodite – lahtivõtmise, Ostja käest kättesaamise ja transpordi eest.
2.1.6. Toode – voodi – on kokku pandud mittekvaliteetselt või tootja soovitustele mittevastavalt, kui see on kokku pandud mitte LONASE esindajate poolt või kui seda on hoiustatud tootja soovitusi järgimata.
2.1.7. Teiste LONASE kaupade ostu-müügi veebipoes LONAS.EE, muude elektrooniliste sidevahendite kaudu ja salongides eeskirjas (edaspidi - Eeskiri), mis on samuti avaldatud aadressil https://www.lonas.ee /ostu-mueegireeglid/ või õigusaktidega sätestatud juhtudel.
2.2. Garantii kehtib, kui garantiiperioodil tuleb näiteks lahti õmblus või avaldub muid materjali- või tootmispraake. Kui esitatud pretensioon ja toote puudused tunnistatakse garantiikõlblikuks, asendab LONAS toote defektsed osad või kogu toote teise sama või väga sarnase toote tootega.
3. Toodete kasutamise soovitused
3.1. Tagage ruumides, kus hakatakse tooteid kasutama, hea ventilatsioon ja optimaalne niiskus.
3.2. Keelatud on hüpata toodete peal, kuna nii võib kahjustada toote konstruktsiooni.
3.3. Kui kasutamise käigus hakkab voodikonstruktsioon pikaaegse restmehhanismi tõstmise tõttu krigisema, määrige tõstemehhanismi hingesid õli, vedela silikooni või muu läbipaistva määrdeainega, keerake voodi montaažikruvid uuesti kinni.
3.4. Madratsid soovitame asetada puitrestile. Soovitame valida resti, milles vahed on 3–5 cm. Sel juhul ei saa madratsi konstruktsioon kahjustada ja tagate ka õhuringluse. Madratseid ei sobi hoida ühtlasel puitalusel ja metallrestil – see võib kahjustada madratsi konstruktsiooni. Sellised voodialused ei lase õhul vabalt ringelda, see aga põhjustab niiskuse kogunemist ning võib tekkida hallitus.
3.5. Selleks, et madrats kuluks ühtlaselt ja säilitaks oma olulised omadused pikemat aega, soovitame madrats ümber pöörata ja seda tuulutada (vahetada madratsi küljed, pea pool ja jalgade pool). Kui ostetud madratsit saab kasutada mõlemalt poolt, soovitame seda iga 2-3 kuu tagant ümber pöörata (keerata teine pool, vahetada pea pool ja jalgade pool). Kui madratsit kasutatakse ainult ühelt poolt, pöörake seda iga 2-3 kuu tagant. Madratsi ringipööramise juhend on madratsi ülemisele poolele õmmeldud etiketil.
3.6. Madratsid TYLA®, HARMONIJA®, MŪZA® sobivad isikutele kehakaaluga kuni 110 kg, madratsid TYLA® PLIUS, HARMONIJA® PLIUS ja MŪZA® PLIUS kehakaaluga kuni 130 kg. Madratsit võivad kasutada ka inimesed, kes kaaluvad rohkem kui soovitatav kaal, kuid sellistel juhtudel garantii ei kehti.
3.7. Madratsid, madratsikatted, viskoelastsed padjad ja muud sarnased tooted ei ole pestavad. Pesta või muud moodi puhastada võib vaid nende katteid (vt Katte hooldusetiketti).
3.8. Voodid ja muu mööbel (kapid, puhvid, öökapid) ei ole pestavad. Toodete pealispinda saab puhastada kuivkeemilisel vms meetodil. Riidest voodite või muude mööbliosade puhastamiseks ei tohi kasutada agressiivseid keemilisi puhastusvahendeid. Soovitatav on kasutada mööbliriidele mõeldud tooteid või värvaineteta pesuseebilahust.
3.9. Eraldi hooldusnõuded toodetele või toodete katetele on esitatud toote hooldussiltidel, välja arvatud voodid ja muu mööbel (kapid, tumbad, öökapid), mida hooldatakse punktis 3.8. sätestatud korras.
4. Lisainfo
4.1 Tootmisprotsessis kasutatud materjalide pehmuse tõttu võib toote pikkuse ja laiuse viga olla kuni 1,5 cm ning kõrguse viga kuni 1 cm etiketil antud mõõtudest. See ei mõjuta madratsi omadusi.
4.2 Kasutades toodet võib kuni 15% (viisteist protsenti) muutuda selle pehmus. See tekib materjalide füüsiliste omaduste tõttu.
4.3. Enamikul toodetel võib kasutatud materjalide tõttu olla spetsiifiline lõhn, kuid see kaob ruumide tuulutamisel. Lõhnatundlikumad inimesed võivad uue toote lõhna tunda ka kauem. Kuid ei ole vaja muret tunda – tootmise käigus kasutatakse vaid sertifitseeritud materjale, mis ei ole tervisele kahjulikud.Kui peaks juhtuma, et intensiivsem lõhn säilib ega muutu ühe kuu jooksul toote saamisest nõrgemaks, andke sellest teada e-posti aadressil [email protected].
4.4. Kui olete ostnud voodi, saate koos sellega ka põhjaliku voodi kokkupanemise juhendi. Voodi soovitame kokku panna kahekesi.
4.5. Mittestandardsete mõõtudega madratseid liimitakse mitmes osas, kuid see ei muuda toote füüsilisi omadusi.
4.6. Madratsi kulumisel võivad kõige suurema surve all olevad osad ära vajuda. Kuni 10% (kümme protsenti) aluse kõrguse deformatsioon ei mõjuta madratsi omadusi.
4.7. Kolmevärvilise kollektsiooni madratsite füüsilistele omadustele ja mugavusele antakse kümneaastane kommertsgarantii, kuid lähtuvalt hügieenispetsialistide soovitustest on madratsit soovitav vahetada iga 7 (seitsme) aasta tagant.
5. LONASE madratsid on kohaldatud Teie parema mugavuse huvides
5.1. Eemaldatav kate. Madratsid on mugavad ja praktilised ning kergesti hooldatavad, kuna katted on kogu toote ulatuses oleva lukuga. Peale tõmbluku lahtivõtmist jaguneb kate kaheks osaks, mida on palju lihtsam puhastada või pesta kui tavalisi katteid.
5.2 Sisemine kate. L-Slip™ erimaterjalist sisekate on veniv ja hõlbustab madratsile katte pealepanemist, kui on olnud soov puhastada ülemist katet. Sisemist katet ei tohi eemaldada – see on madratsi osa ja kui see eemaldada, kaotab madratsi garantii kehtivuse.
6. Proovige Kolmevärvilise kollektsiooni madratsit 30 (kolmkümmend) ööd
6.1 Proovige madratsit 30 (kolmkümmend) ööd alates madratsi saamisest. Kui madrats Teile ei meeldi või on ebamugav – liiga kõva või liiga pehme –, asendame selle teise Kolmevärvilise kollektsiooni madratsiga.
6.2. Valitud madratsi asendame, kui:
6.2.1. Annate soovist asendada madrats teada selles müügikohas, kust ostsite esimese madratsi: enne toote vahetamist võtke ühendust selle Salongi, kus ostsite toote, töötajatega, või kui toode on ostetud elektrooniliste sidevahendite abil (e-kauplus, telefon või e-post), siis telefonil +370 700 77044 või e-posti aadressil [email protected] ja leppige kokku toote vahetamise tingimused.
6.2.2. Esitage ostudokumendid (arve, konto väljavõte, ostutšekk jne)
6.2.3. Madrats ei ole valmistatud Teie esitatud spetsifikatsioonide järgi (mittestandardsed mõõdud, kate, värv jne.).
6.2.4. Madrats ei ole ostetud ekspositsioonist.
6.2.5. Madrats ei ole ostetud madalama hinnaga seoses defektidega, millest on eelnevalt teavitatud ja mis ei takista madratsi sihtotstarbelist kasutamist.
6.2.6. Madrats vastab hügieeninõuetele ja on puhas.
6.3 Kui prooviperioodi jooksul tõuseb vahetatava kauba hind või kaup vahetatakse kallima kauba vastu, tuleb tasuda hinnavahe.
6.4. Madratsit saab uue vastu vahetada vaid ühe korra.
7. Pretensioonide esitamine
7.1. Pretensioone mittekvaliteetse toote kohta saab esitada e-kirjaga [email protected], telefonil +372 6 682 261 või postiga aadressil Tartu 11, Viljandi, Viljandimaa 71004, Eesti Vabariik.
7.2. Pretensioone esitatakse Tingimustes ja Eeskirjas sätestatud korras.
7.3. Kohustume pretensiooni laekumisel Teiega ühendust võtma 3 (kolme) tööpäeva jooksul ning vajadusel korraldama toote ülevaatamise, mille käigus selgitatakse välja toote seisukord ja praagi tekkimise põhjused. Pretensiooni esitamisega nõustute lubama meil või meie esindajatel toodet hinnata Eeskirjas sätestatud korras.